FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 The Eye: Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Johnlock
Administrator



Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stąd nie widać :P

PostWysłany: Czw 12:10, 28 Sty 2010 Powrót do góry

High Astromancer Solarian

High Astromancer Solarian jest trzecim bossem Tempest Keep The Eye. Posiada lvl ?? (boss) mag, jest odziana w set T4 dla Warlocka zapewne dlatego gdyż pod koniec walki (Faza 3) zamienia się w Voida

Addy nie-elite (Agents):

* 30,000 HP
* 1500 damage na cloth

Addy elite (Priests):

* 80,000 HP
* 300 damage na cloth

Umiejętności:

* Wrath of the Astromancer: Bomb-style Debuff na przypadkowy target
* Arcane Missiles: 3x 3000 arcane damage na przypadkowy target, nie przerywalna
* Blinding Light: 2500 arcane aoe damage dla całego raidu. 20 sekudnowy cooldown.
* Co każde 50sek Solarian znika, summonuje addy nie-elite, i powraca po 15 sekundach z dwoma elitkami priestami

Skład raidu i gear:

Większość damage otrzymywanego przez raid to damage arcane to arcane resistance byłby pomocny. Dobrym pomysłem byłoby gdyby każdy wziął swoje Violet Badge. Gracze nie powinni jednak podnosić swój arcane resistance za bardzo.

Mdpsi są bardzo efektywni gdyż spamując niektóre swoje spelle solarka nie może dodgowac ataków. Podczas fazy addów tank powinien tankować 15 mobów więc przyda się dobre aoe. Dobry tankadin też może się przydać.

Faza I:

Podczas tej fazy, wszyscy rdpsi i healerzy powinni stać blisko siebie w jednym miejscu. To ułatwia ludziom z debuffem bomby uciec od reszty i heale AoE będą bardziej efektywne. Podczas tej fazy do fazy III nie posiada ona listy aggro.

Wrath of the Astromancer

Jest głównym powodem wipów. Podczas nieregularnych przerw Solarka castuje ten debuff na losowego członka raidu. Debufniety członek raidu natychmiast zadaje AoE damage dla innych przez 6 sekund, a potem wybucha. Damage AoE jest stałą wartością, dzielona równomiernie na wszystkich w zasięgu debuffniętego gracza więc jeżeli wielu graczy jest blisko siebie otrzymują oni mały damage. Wybuch zabiera 5400-6600 arcane damage dla wszystkich w zasięgu 10y, i wyrzuca każdego wysoko w powietrze, powodując 90% damage spowodowanych przez spadanie. Po spadnięciu osoba z debuffem jest chroniona przed damage od spadania,w czasie gdy reszta jest prawdopodobnie zabita.

Ludzie otrzymujący debuff muszą natychmiast oddalić się od innych ludzi. To jest jedyna najważniejsza część walki. Jeżeli ludzie są za wolni w zrozumieniu że mają debuffa,addon SolarianAlarm przemieniający cały ekran w niebieski może być pomocny

P.S: Cloak of Shadows Rogala i Divine Shield Palka powodują że już nie powoduje eksplozji natychmiast więc jest to całkowicie bezpieczny sposób.

Arcane Missiles

Przez większość czasu, Solarian zajmuje się spamowaniem Arcane Missiles. Jako że zadają one znaczną ilość dmg, ważne jest by healerzy reagowali szybko gdy dana osoba ma je otrzymać.2-3 healów powinno być wyznaczonych do healania ludzi otrzymujących Arcane Missiles. Pomocne jest macro by castować szybkiego heala na target Solarki.Ryzykownym jest używanie dłuższych spelli healujacych

Shamani powinni mieć 4 totemy aktywne cały czas, jeżeli arcane missiles dosięgną ich , i rzucić Heroism/Bloodlust wcześniej.

Faza II:

Co każde 50sek, Solarian znika i 12-15 nie-elitek addów spawnuje się z 3 "light portals".Po 15 sekundach, pojawia się z 2 addami Priest elite i Faza I rozpoczyna się ponownie.

Podczas 15 sekund Fazy II, powinien skupić się na centrum pokoju, i wystartować ze wszystkimi AoE. Ludzie powinni być bardzo szybcy, bo Solarian startuje fazę I zaraz jak się pojawi ponownie.

Ta potrzeba szybkiego AoE sprowadza duże ryzyko na Dpsów używających AoE - nie mogą dać dużo czasu nabić aggro tankom (ale ciągle trzeba to zrobić bo inaczej i tak wszyscy umrą).

Po 15 sekundach Solarka i 2 priestów addów spawnuje się z promieni światła. Jest możliwość sprawdzić z którego promienia boss się zespawnuje -to ten który jest dokładnie na granicy koła, natomiast z 2 promieni które nie dostosowały się dokładnie do granicy wyjdą jej addy

Priest addy zaczną castować Holy Smite albo heala na siebie lub na Solarkę. 2 tanków i rogali może wziąść addy na siebie.Tank będzie otrzymywał dmg z Holy Smite kiedy rogal będzie używac kicka lub kidney shota gdy add będzie castował heal.

Faza III:

Kiedy Solarka będzie miała 20%, walka zmieni się w zwykłe tank'n'spank.Solarka zmienia się w masywnego Voidwalkera i nie robi już żadnego z jej wcześniejszych ataków. W tej formie wzrasta jej armor, damage z arcane boltów i fearuje ludzi bijących ja melee. Fear może być uniknięty przez zwyczajowe skille (Fear Ward, stance dance, tremor totem).

VIDEO:
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=0EbfHkmxEok&feature=related


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johnlock dnia Nie 20:02, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 18:10, 20 Mar 2010 Powrót do góry

VOID REAVER

Wiadomości ogólne:

Boss bardzo farmerski, pare godzin prób na nim to jest maks, jedyna rzecz wymagana od wszystkich graczy to skupienie i reakcje na komunikaty z modów raidowych. Przed pullem bossa należy wyczyścić wszystkie moby z sali, w przeciwnym razie zagrują się razem z Voidem

Właściwości i skile bossa:

Bije 3-4k na plate, 4,5mln HP, 10min enrage, nie tauntowalny! Walka nie ma faz, jest jednolita, bez zmian, Void przez cały czas rzuca poniższe skille:

Pounding - 12 sec cooldown, channelowane przez 3 sekundy AoE ~15yd (3 ticki po 1,5k-2,5k arcane dmg). Resistowalne.

Arcane Orb - Castowany ciągle czar zadaje aoe (20yd) 4675-6325 arcane dmg oraz ucisza na 6sec. Orby Void rzuca tylko w osoby poza zasięgiem melee, lecą one wolno (przy zasięgu ~30-40yd od bossa jest około 5 sec na ucieczkę z zasięgu orba. Resistowalne.

Knockback - Castowany tylko na osobę najwyżej w aggro, skill odrzuca cel i redukuje aggro, 30sec cooldown.


Optymalny skład:

4 tanków, 7 healerów - najlepiej 2,3 shamanów jako, że melee dostaje co ~12 sec spory dmg, 3 healerów MT.
Podział dps nie ma większego znaczenia, Poundng jest odleczany a przed orbami się odbiega, wiadomo - range musi biegać, melee trzeba leczyć. Po prawdzie boss jest tak banalny że skład można prawie określić stwierdzeniem "ktokolwiek jest, może iść"...


Strategia:

Image

Obrazek tylko orientacyjny, nasza taktyka jest następująca: range dps i heal ustawia się dookoła sali w dwójkach czekając na pull bossa.Boss pullowany jest od wejścia przez tanka do niego biegnącego, boss zatrzymywany zostaje na środku i tam jest bity cały czas.

Heal ustawia się bliżej bossa, wewnątrz środkowego okręgu, aby mieć zasięg na całe melee, ranged dps ustawia się w ich pobliżu lub za nimi.

Podział na dwójki jest o tyle dobry, że widać odrazu gdzie będzie leciał orb, czy koło ciebie czy gdzieś dalej (czaszka ustawiana jest przez BW na celu ostatniego orba), bardzo ważne jest też to aby wracać na swoje miejsca po wybuchu orba aby innym osobom nie mieszać w ustawieniu się i ewentualnej ucieczce od Orba.

Heal powinien trzymać wszystkich na 100% aby nikt nagle nie zszedł (pounding/orb).

Oczywiście jak ktoś wejdzie w orba (caster/healer) to nie czekać w czasie silenca tylko bandażować się.

Tankowie muszą utrzymywać się na pierwszych miejscach w threacie, tank zknockbackowany musi natomiast odzyskać szybko aggro.

Cała walka polega na uciekaniu przed orbami, odleczaniu poundingów (lub orbów - ale na nie nie powinni się ludzie łapać), oraz ograniczaniu się (szczególnie melee, które nie musi uciekać od orbów) w threacie.


FILMIK YOUTUBE



TAKTYKA NR 2 (GILDIA SI)


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 11:23, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin