FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Warrior Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Padek
Member



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 4:11, 18 Sie 2010 Powrót do góry

Warrior
Typ: Tank, Melee DPS

Pasek mocy: Rage» (gniew)

Drzewka talentów: Arms, Fury, Protection

Dostępne typy zbroji: Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40lv), Tarcza

Dostępne bronie: Wszystkie oprócz różdzek

Krótki opis: Przyjemna walcząca wręcz klasa, perfekcyjny tank

Wojownicy mogą być nie bojącymi się niczego berserkerami, a jednocześnie żelazno-odzianymi czołgami, będącymi w stanie przetrwać potężne ataki i bronić sojuszników od niebezpieczeństwa. Posiadają szeroki wybór umiejętności, które robią wszystko – od paraliżowania wrogów przez zadawanie masowych obrażeń jednym odwetowym uderzeniem po wspomaganie przyjaciół wojownymi okrzykami. Są jednymi z najlepszych w walce przeciwko kilku przeciwnikom naraz. Po każdym ciosie wpadają w coraz większy gniew, którego przeciwnicy wolą unikać. Wojownicy są wszechstronną klasą z ciekawymi stylami gry do wyboru.

Wojownik może być defensywnym tankiem, niewyczerpanym źródłem obrażeń, albo połączeniem obydwu tych rzeczy. Jego umiejętności wyraźnie ilustrują sztukę walki close-combat; każda pozycja bojowa ma inny wachlarz ruchów na różne sytuacje i układy grupy. Poza tym, wojownik jest jednym z pierwszorzędnych kandydatów do zwrócenia uwagi stworzeń, kiedy one giną od ognia i miecza.


Zalety

 Może używać każdego rodzaju zbroi i broni oprócz różdżek.
 Bardzo wysoka całkowita ilość punktów życia.
 Świetne zdolności do walki bronią.
 Dobry w ściąganiu wrogów, tankowaniu i zadawaniu obrażeń dzięki różnorodnym postawom bitewnym.
 Zdolność do ściągania wrogów z członków drużyny poprzez zdolność Taunt (wyśmianie -wroga).


Wady

 Brak zdolności leczących.
 Ograniczona możliwość wspomagania zdolnościami (buffowania) członków drużyny.
 Ograniczony zasiąg zadawania obrażeń z dużego dystansu.

Tank– rozpoczęcie walki
Pierwsze macro przeznaczone raczej do heroiców i zwykłych instancji, z uwagi na Berserker/Bloodrage i szarżę.

#showtooltip
/cast [nostance:2] Defensive Stance
/castsequence [stance:2] Throw, Charge, Berserker Rage, Bloodrage

DPS Spam Macro
Protection:
/castrandom [stance:1] Overpower,Devastate; [stance:2] Revenge,Devastate; [stance:3] Whirlwind,Devastate
/cast Bloodrage
/stopcasting
/cast Heroic Strike #only desirable if plenty rage or low dmg Devastates
/startattack

Fury:
/castrandom [stance:1] Overpower,Death Wish,Bloodthirst,Rampage; [stance:2] Revenge,Bloodthirst,Rampage; [stance:3] Whirlwind,Death Wish,Bloodthirst,Rampage
/cast Bloodrage
/startattack

Arms:
/cast [modifier:ctrl] Sweeping Strikes
/stopcasting
/castrandom [stance:1] Overpower,Mortal Strike; [stance:2] Revenge,Mortal Strike; [stance:3] Whirlwind,Mortal Strike
/cast Bloodrage
/startattack

Arms/Fury:
/cast [modifier:ctrl] Sweeping Strikes
/stopcasting
/castrandom [stance:1] Overpower,Death Wish,Bloodthirst; [modifier:ctrl] Death Wish; [stance:2] Revenge,Bloodthirst; [stance:3] Whirlwind,Death Wish,Bloodthirst
/cast Bloodrage
/startattack

Buildy:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Buildy alternatywne :

PvE
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Protection:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
PvP
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Często można usłyszeć , że my - warriorzy jesteśmy najbardziej zależną od ekwipunku klasą w grze.Lepsze eq daje nam większe możliwości..

W PVP głównie koncentrujemy się na statystykach :

Health Points: W S1 wyciąga około 10-11k HP w Full s3 wyciągamy zaś około 13k HP - Są to podliczenia oczywiście bez brania pod uwagę enchantów oraz gemów . Twoja przeżywalność pochodzi z twojego ekwipunku typu plate , czyli najciężej opencerzone w grze eq.Zawsze warto iść w staminę na sytuację typu solo .

Resilience: Twoje ressilience (niezależnie czy będzie to S1 , czy też s3 ) będzie wahało się pomiędzy 360-380 nie wliczając gemów i enchantów pod resillience.

Hit Chance: PVP hit cap wynosi 5% i 79 hit rating daje nam 5.01% crit chance . Zawsze warto mieć powyżej 80hit rata.

Critical Strike Chance:Zależny od socketów,gemów , trinketów ,które używasz , średnio dla warriora pvp wynosi on 30-33% ( w battle stance bez poleaxe specialization)

Attack Power:Tak,jak wyżej - zależy od socketów , gemów , triketów , które używasz ,ale średnio dla warriora pvp wynosi około 1.5k-1.8k.

Enchanty:

Head
[link widoczny dla zalogowanych] -34Atack power , 15 hit rating.Jedna z najlepszych łatek.

Shoulders
[link widoczny dla zalogowanych]- u aldorsów na exalted , ew. możemy założyć [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] - scryers za exalted , ew. gdy nie mamy repy to :
[link widoczny dla zalogowanych]

Back
[link widoczny dla zalogowanych] - nie ma innej opcji dla PVP , daje nam 0.36% Critical Strike Chance.

Chest
Tutaj mamy dość ciężki wybór,gdyż nawet najlepsi warriorzy używają obydwóch .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bracers
[link widoczny dla zalogowanych] - nie ma innej opłacalnej wersji enchantu na bracers.

Gloves
[link widoczny dla zalogowanych] - jedyny opłacalny enchant.

Leggings
[link widoczny dla zalogowanych] - najlepszy enchant jaki można dostać.

Boots
[link widoczny dla zalogowanych] - ważny enchant , gdyż pomaga nam bardzo dobić hit chance cap , wybierając ten enchant postaraj się dać meta gem na minor speed increase.
[link widoczny dla zalogowanych] - wybierz ten enchant , gdy meta gem nie będzie Ci przyspieszał biegu.

Weapon
[link widoczny dla zalogowanych] - najtańszy, wybierz go jeśli preferujesz otrzymywać staty odrazu , niżeli po procu.
[link widoczny dla zalogowanych] wybierz ten enchant , gdy twoim celem jest osiągnięcie dużego crita np w buildzie 33/28 czy 31/30 flurry build .Daje on nam Agility( 3.6% ).
[link widoczny dla zalogowanych] , aczkolwiek nie jest dostępny na naszym serwerze.

Gemy:
Gemy na czerwony socket:
[link widoczny dla zalogowanych] +4 Critical Strike Rating +4 Strength

Gemy na żółty socket:
[link widoczny dla zalogowanych] +4 Critical Strike Rating +4 Strength
[link widoczny dla zalogowanych] +8 Critical Strike Rating

Gemy na PVP (unique-equiped)
[link widoczny dla zalogowanych] +20 Attack Power ; 6.885 Honor Points
[link widoczny dla zalogowanych] +10 Attack Power +5 Critical Strike Rating ; 8.500 Honor Points
[link widoczny dla zalogowanych] +10 Critical Strike Rating ; 6.885 Honor Points

Gemy z heroiców
[link widoczny dla zalogowanych] +8 Attack Power +5 Critical Strike Rating ; The Arcatraz
[link widoczny dla zalogowanych] +5 Strength +4 Critical Strike Rating ; Mana-Tombs
[link widoczny dla zalogowanych] +5 Strength +4 Hit Rating ; Shadow Labyrinth
[link widoczny dla zalogowanych] +10 Attack Power +4 Hit Rating ; Sethekk Halls

Jaka "ROTACJA" dla naszego ulubieńca:

Bloodthirst — Whirlwind lub Whirlwind+Cleave ale z głową — Heroic strike jak masz nadwyżke rage — Execute Miedzy rotacjami odnawiac Rampage by ciagle stakowac 5x na crytach, mozna tez uzywac sunder armor, demo i jebac w Berserker nic prostszego.

Opis do tej rotacji:

Bloodthirst – Priorytet, priorytet, priorytet. Im więcej zabawek odpalonych rampage, Crusader/Moongose/Tsunami/Bloodlust, tym dmg większy. W dobrych gratach critując dmg nawet ponad +3k.

Whirlwind - zaszczytne drugie miejsce jeśli chodzi o nasza rotacje. Wielki dmg przy cd 10 sec., więc nie będzie tutaj problemu żeby wpasować go do rotacji. Whirlwind jako nr 1 będzie na pewno gdy mamy do czynienia z większą ilością targetow, świetne aoe lecz często zbyt silne, co nie ukrywam, że może sie skończyć ikonką na środku ekranu.

Heroic Strike odpalamy tylko wtedy gdy mamy nadwyżkę rage. Wiadomo że jak balansujemy na granicy 20-40 rage nie odpalamy hc, bo nie będzie wystarczająco energii na whirla czy bt, co jest priorytetem. Mając ponad 267+ 17,5% - hita nasz rage powinien balansowac na granicy 75%, co pozwoli używać hc, a dodam ze dmg z hs jest niesamowicie wielki szczególnie przy długich walkach.


Execute – to potezny skill warka na wykończenie bije się najlepiej za 50% rage lub za 100 rage co przy critach dawaje nawet kilka zer na ekranie co za tym idzie można bardzo szybko i mocno znukowac target poniżej 20%. Pamiętajmy że execute nie ma cd, więc jedyne co nas ogranicza to gcd, czyli jedyne 1.5 sec (max zredukowane do 1sec przy dużej ilości haste) jezeli takowego macie.


Przy ArmsFURY w 2h pve można uzyć: przykład z wotlk.

Slam w przypadku 2H weapon daje bardzo duży dps jeśli jest dobrze wykorzystywany. Ze slam alertem na wotlk nie ma z tym najmniejszego problemu,jak tylko addon zakrzyczy staramy sie go wkomponować w rotacje. Dlaczego nie odpalamy go od razu? Po pierwsze instanta mamy przez 5 sekund czyli sprawdzamy czy nie spalimy w tym czasie whirla, który sie kończy za 2 sek i tuz po nim bt, a dopiero slama który jeszcze trwa jakieś 2 sekundy. Trzeba to ćwiczyć gdyż przy dobrej wprawie zaczyna to wyglądać bardzo ładnie w dpsie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Padek dnia Śro 15:25, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin